dinsdag 14 april 2015

Shoplog | Primark


Halloooi allemaal

afgelopen vrijdagavond ben ik samen met Imke naar de Primark geweest om gezellig ge gaan shoppen! We hebben gezellig bij kunnen kletsen. En we hebben lekker kunnen rond neuzen. En we zijn allebei goed geslaagd! Ben je benieuwd wat ik allemaal heb gekocht? Lees dan verder! Veel kijk en lees plezier! 

Laat ik alvast maar beginnen. Ten eerste ga altijd met koop avond naar de primark. Het is nog wel druk. Maar je kan wel gewoon lekker op je gemak kijken. Zonder dat je word weg gedrukt in de grote groep meenigte. Zeker met mijn lengte is het echt een killing om in een grote groep met mensen terecht te komen. Ach die problemen heb je nou eenmaal als je klein bent. En je moet er maar mee dealen. 
Maar goed. We hadden tegen elkaar gezegd Imke en ik. Oke, we gaan ook nog bij andere winkels in de stad kijken als alleen de primark. Uhu.... We zijn ook nog naar andere winkels geweest. Maar we hebben ongeveer alleen maar 2.5 uur in de primark rond gelopen als het niet langer was. Heerlijk lekker rond neuzen in zo'n grote winkel. Ik zag wel heel veel leuke dingen. Maar mijn budget liet het niet toe. Maar alleen het kijken was ook al heel leuk!


Eerst viel mij dit leuke vrolijke gestreepte shirt mij op. Ik ben zowizo helemaal van de streepjes. Deze ging heel snel in mijn mandje. Het leuke aan dit shirt is dat er aan de achterkant een soort van split zit. Dit is dus in de zomer heel leuk als je er een leuke BH onder doet. Je ziet dus dan je BH van de achterkant. Of je doet er gewoon een lekker zittend hemdje onder. Als je meer van de strakke shirt houd is dit niet echt iets voor jou. Het is namelijk een wat losser zittend shirt. 

Vervolgens liep ik tegen deze top aan. Het is net wel net geen croptop. Hij zit vrij kort. Maar dat maakt het ook wel weer leuk. Eerste keer dat ik hem tegen kwam was mijn maat al helaas weg. Dus had ik maar een andere maat meegenomen. Ik baalde wel een beetje. Maarja we gingen door shoppen. We kwamen op een andere afdeling. En wat ging daar in mijn maat? Juist deze super leuke top! hup snel meenemen naar het paskamertje. (Oke dat klonk wel heel verkeerd, haha!)  Oke we liepen weer veder om ons mandje verder te vullen. 

Aaah een lekker fluffy vest. Ik bedacht me halverwege de shopping marathon om het even zo te noemen. Ohja ik heb eigenlijk helemaal geen vesten. Hier zullen ze die vast wel hebben.  En eigenlijk liepen we er gelijk tegen aan toen we het erover hadden. Ik was gelijk verliefd op dit vest. Heerlijk warm en zacht. Hier moet ik niet over twijfelen dacht ik bij mezelf. En hoppa hij ging het mandje in. 

We liepen al richting de kassa. Toen bedacht ik me ohja ik moet nog sokken hebben. En hier bij de Primark hebben ze zo lekkere fijne sokken. Deze zijn echt zwaar aan te raden! ze zakken niet af en het is een soepel stofje. Deze heb je dan ook in heel veel leuke kleurtjes. Hier val je zeker mee op. 


Aah en deze zonnebril had ik ook nog gevonden. Zelf had ik al een ray-ban zonnebril. Maar ik ga ook wel eens naar een feest of festival. En bedacht me nu ook weer dat ik met een goede zonnebril niet naar een festival ga. Want dan heb je geheid kans dat ie kapot gaat. Toen vond ik deze leuke bril. Iets totaal anders als dat ik gewend ben. Maar dat is ook het leuke. Zeker met zo'n leuk prijsje. 


Toen liepen we nog even naar de kelder. Gewoon even lekker rond neuzen. Alleen kijken hadden we tegen elkaar gezegd. Toen viel mijn oog op deze te gekke pyjama broek. Ik was gelijk verliefd en wou hem echt hebben. Dus zo gezegd zo gedaan.  En ik stond al in de pashokjes. Ik wist het zeker ik ging hem halen. Gelijk de dag erna heb ik aangedaan! 

Nu konden we echt naar de kassa. We rekende af en gingen nog even de stad in. We aten een lekkere panini bij bakker bart. en gingen nog eventjes winkeltjes kijken. Het was echt een super gezellige avond! Lang geleden maar het voelde als vanouds. Heerlijk ik hou er van! 

Wat vinden jullie van de Primark? Laat het weten in de comments.
Liefs Laura

1 reacties:

Zoeken in deze blog

© A blog about..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena