dinsdag 21 april 2015

Review | Salon Elite Tangle Teezer

Een tijdje geleden heb ik een tangle teezer aangeschaft. Ik las al op heel veel blogs dat dit een super chille borstel zou zijn voor lang haar. Toevallig zat ik op een avondje op de webshop van John Beerens te kijken. En deze borstel kwam voorbij. Nu had ik even een yolo moment. En John Beerens vertelde op zijn site dat deze borstel goed zou zijn voor lang haar en haar met veel klitten. Nou dat is voor mijn haar de perfecte combinatie. Ik heb al een tijdje een groot issu met mijn haar. 

Ik heb namelijk krullen. En vroeger tot mijn 13e ongeveer heb ik stijl haar gehad. Toen die tijd had ik eigenlijk altijd al wel klitten. Dus opzich ben ik niet anders gewend. Wat wel veranderd is dat ik er nogsteeds niet achter ben wat het beste is om je krullen goed te verzorgen. Nog steeds na een aantal jaar ben ik er nog niet achter hoe ik mijn krullen minder pluizen te krijgen en te zorgen dat er een duidelijke structuur in mijn haar te krijgen. Oke ik ben weer aan het afdwalen. Ik heb een tangle teezer gekocht. Met deze borstel word er dus beloofd dat je pijnloos en snel door lang haar kan gaan met en zonder klitten.


Deze borstel kan je zowel met nat haar gebruiken. Dus onder de douche of als je net uit de douche komt. Maar natuurlijk ook met droog haar. Ik heb het op allebei de manieren voor jullie getest.

Ik kreeg hem binnen en was super enthousiast. En besloot hem gelijk te gaan testen.  Ik pakte hem uit en ging aan het borstelen. De foto's zal ik jullie besparen. Want namelijk als ik mijn haar uit kam of borstel ben ik een ontplofte poedel. Haha. Dat zijn dus de krul struggles. Het is nog even wennen met het vast houden. Het is namelijk een soort stompje. Het komt er ook nog bij dat ik vrij dik haar heb. Het was helemaal wennen omdat ik niet er gelijk doorheen ben wat ik met een normale borstel wel heb. Daarin zit nu ook een verschil. Gewone borstels hebben een soort van bolletjes op de 'haren' 'pinnetjes' hoe je het ook wil noemen.

 
Zoals ik al zei. En nu kan zien. Deze borstel heeft geen bolletjes. Het is mijn nu dus verteld dat deze borstel niet schadelijk is voor je haar. Want met een borstel met bolletjes om het zo even te noemen. Trek je je haren kapot. Je blijft als het waren achter kleine klitjes hangen die je er eigenlijk uittrekt. Nu werd ik steeds nieuwsgieriger hoe het dan zou zijn als je haren nat zijn. Ik moest mijn haar wassen. En ik borstel altijd mijn haren onder de douche omdat dan de klitten erbij mij het makkelijk uit gaan. Ik was benieuwd! 


Deze borstel heeft geen standaard vorm. Het lijkt in mijn ogen ook op een paardenborstel. Het is eigenlijk een knobbel achtige vorm. Het houd dan ook heel naders vast in de hand. Dus een kwestie van een handigheid vinden hoe je hem het beste kan vast houden. Toen ik mijn haar onder de douche ging kamen was ik ook vrij stuntelig bezig. En ook nu merkte ik dat ik vrij dik haar haar heb. En dat ik er niet in een keer doorheen kwam. Het was dus ook even wennen. Maar ik moet zeggen. Nu ik hem een paar keer heb gebruikt is het een hele fijne borstel en gebruik ik hem met veel plezier.

Wat vind ik nou van de borstel. Het is echt even wennen. Maar ik zou hem zeker aanraden. Hij ziet er leuk uit. En is niet heel duur.

Wat vinden jullie van de tangle teezer? laat het weten in de comments!

Liefs Laura

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

© A blog about..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena