dinsdag 10 maart 2015

TAG | Another Blogging Tag

Hallo allemaal!

Vandaag heb ik voor jullie een tag. Ik de blog van teske een beetje aan het door kijken. Toen kwam ik opeens deze leuke tag tegen. Ik had gelijk zin om deze vragen te beantwoorden. Het is nu al weer een tijdje geleden dat ik een tag heb gedaan. en vond het wel weer eens tijd worden. One blog bestaat nu bijna 1 jaar en vond het juist nu leuk om deze tag te doen.

Wat zou je aan je eigen blog willen verbeteren en wat wil je zeker zo houden?
op het moment vind ik dat ik wel iets meer aandacht mag besteden aan onze blog. Ik merk sinds dat ik stage loop en echt in dat werk wereldje. Zit dat ik steeds minder de drang heb om te bloggen. Ik wil dus nu ook meer artikelen voor jullie gaan schrijven.

Naast dat ik al veel over mijn persoonlijke leven schrijf. Wil ik ook graag meer over beauty en kleding gaan schrijven. Zoals jullie weten werk ik in een kleding winkel. Dat is natuurlijk een mooie gelegenheid om iets over kleding of kleding combineren te schrijven. Ik ga het natuurlijk het persoonlijke gedeelte weglaten want ik vind het nog steeds super leuk om over mijn persoonlijke verhalen te schrijven.

Doe je alles voor je blog alleen?
Nee deze blog run ik niet alleen. Ik schrijf zoals jullie weten samen met Kaylee leuke artikelen. Maar onze artikelen schrijven we wel los van elkaar. Natuurlijk overleggen we wel wat online komt. En wat voor soort dingen we op onze blog willen hebben. Dat is denk ik ook belangrijk als je samen met iemand anders een blog samen hebt. Ook gaan Kaylee en ik graag samen op pad en leuke dingen doen. Natuurlijk schrijven we dan wel samen. Wat ik belangrijk vind is communicatie met elkaar als je samen een blog runt.

Ik vind het nog steeds super leuk om samen met Kaylee deze blog te schrijven!

Welk cijfer zou je je eigen blog geven? 
Dit vind ik een hele lastige vraag. Wij zijn natuurlijk pas een jaar bezig. Ik zou denk ik onze blog een 6 geven. We zijn nog aan het opbouwende lijn. We merken wel dat onze views wel meer word en dat onze blog meer volgers krijgt via bloglovin. Dat is super leuk, het is leuk dat steeds meer mensen je blog volgen en ook echt lezen.
We krijgen steeds meer van mensen om ons heen te horen dat ze onze artikelen lezen. En dat ze wekelijks kijken wat wij op onze blog schrijven.  Natuurlijk hoop ik dat we over een aantal jaar al meer mogelijkheden hebben waarover we kunnen schrijven en dat we veel gaan groeien.

Verdien je geld met bloggen?
nope, een heel kort en krachtig antwoord. Wij verdienen nog geen geld met onze blog. Wat ik al eerder vertelde is, wij zijn natuurlijk nog pas een jaartje aan het bloggen. En binnen een jaar kan je nog geen genoeg views hebben. We hopen in de toekomst wel geld er mee te kunnen verdienen.

Wat vind je een nadeel van bloggen, als je iets zou moeten kiezen?> of: heb je wel iets minder leuks mee gemaakt door je blog?
Het nadeel is, naja wat misschien veel bloggers hebben. Is dat je jezelf wel een druk oplegt omdat je toch iedere week twee keer een artikel online hebt willen staan.

Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let je op bij de informatie die je deelt op je blog?
Ik hou er wel van. Ik vind het leuk om persoonlijke verhalen te vertellen. Ook vind ik het veel makkelijker schrijven. Wel let ik erop dat als er iemand van mijn familie of vrienden in zitten. En als er iemand van mijn familie of vrienden in komen dan let ik er wel op wat ik over hun schrijf. Ik heb zelf er voor gekozen om over mij te schrijven. Maar die andere personen niet. Hun privacy is natuurlijk ook belangrijk!

Denk je nog lang door te gaan met bloggen en hoe zou je blog zich dan ontwikkelen, volgens jou? Wanneer zou je stoppen?
Ik wil zeker nog een lange tijd door gaan met bloggen. Ik zou het ook super tof vinden dat wij straks net als teske en mascha en vera groot kunnen worden. Ik weet natuurlijk wel dat dit tijd kost en niet binnen een jaar zo groot kan zijn. Maar zolang je de motivatie hebt om te schrijven moet dat als het goed is wel goed komen.

Dit was mijn tag! Hopelijk vonden jullie het intresant om te lezen!
Wil je deze tag nou ook doen. Dat mag natuurlijk! Laat het weten in de comments!
Liefs Laura!

1 reacties:

  1. Leuke tag! Ik vind het altijd leuk om te lezen hoe de personen achter de blog zijn :) Wat betreft de druk die je voelt, probeer dit los te laten ;) het moet toch leuk blijven! liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Zoeken in deze blog

© A blog about..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena