vrijdag 6 maart 2015

Mijn Parfum stash

Halloooi allemaal!

Vandaag weer een vers nieuw artikel voor jullie.  Het is alweer een tijdje geleden. Dat ik iets over beauty heb geschreven. Okeee, Dat artikel van laatst over de lip tatoo. Dat is ook een soort van beauty. Ik weet het mensen ik weet het.

Vandaag laat ik aan jullie mijn parfum stash zien. Het is niet veel. Maar toch wil ik het graag laten zien. Ik ben namelijk zo'n persoon die parfum redelijk prijzig vind. En dan heb ik eindelijk een lekkere parfum gevonden of gekregen. Dan vergeet ik hem op te doen. Tja stomme ik kan je dan wel zeggen.

Hier een verzameling van al mijn parfum. Nu ik dit aan het schrijven ben, bedenk ik mij iets. Ik heb nog een paar andere guurtjes in mijn verzameling die ik niet op de foto heb gezet. Ik heb namelijk ook van Victoria Sectret een bodymist.

 Dit is posh. Dit parfum heb ik voor mijn verjaardag gekregen. Het is een hele zoete rozige parfum.
 Hier zie je twee parfume's van Mexx. Dit zijn heerlijke frisse zoals je kan zien is de linkse al bijna leeg. Ik heb ze ook al wel een tijdje maar dit is toch wel mijn favoriete. Een heerlijk fris zomer geurtje. De rechte heb ik gekregen toen ik vorige zomer door een blinden darm ontsteking in het ziekenhuis lag. Super lief cadeautje van mijn zus!
 Wederom heb ik hier ook een heerlijk fris maar ook zoete geur. Deze heb ik gekregen van een vriendin voor mijn verjaardag.
Na alle lekkere zoete geuren gehad te hebben. Komt hier een wat zwaardere chiquere geur. Ik kan nou ook niet echt omschrijven wat voor geur dit parfum heeft. Het is dan ook echt een avond geur vind ik. Ik heb deze van mijn lieve mama gekregen.

Dit was mijn niet al te grote collectie. Wat is jou favoriete geurtje?
Laat het weten in de comments!

Liefs Laura

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

© A blog about..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena