vrijdag 27 februari 2015

Review | Lip tatoo

Hallooooi


Vandaag weer een vers artikel voor jullie. Ik heb de smaak weer te pakken en er komen weer veel artikels aan voor jullie! veel kijk plezier.

Ik was laats mijn kamer grondig aan het schoon maken en aan het opruimen was hard nodig. Toen kwam ik verschillende liptatoos tegen ver achter in een lade. Ik had geen flauw benul dat ik die nog had en had ze ook nog nooit gebruikt. Een mooie kans om voor jullie er een artikel over te schrijven. 

Hier alvast een before shot, Schrik niet! Ik heb geen makeup op dus het is een beetje een kaal gezicht. Ook moest ik wel zeggen dat ik wel aardig sip kijk. Ik weet het ik had iets meer moeten lachen.  

Oke daar gaan we! op naar de badkamer! 
Op de achterkant van de verpakking stond dat je hem eerst op maat moest knippen. Nou daar gaat ie. 

Ik bleef het maar een raar idee vinden. Eigenlijk is het een soort iets van zo'n plaktatoo die je vroeger bij de chips kreeg. Weer genoeg gepraat over jeugd sentiment. Ik ging maar eens knippen.


goed ze waren bij geknipt. Nu moest je het plastic velletje er af halen wat op de gekleurde laag zat.  Het laagje was er goed af te halen en nu maar plakken dan! spannend! 


Hier haalde ik het plastic velletje eraf. Nu die eraf was, was het plakken maar! 

Zo als je aan mijn gezichts uitdrukking kan zien, was het niet zo'n groot succes. Ik vond het heel lastig om ze op maat te knippen. Want je moet eigenlijk van een spiegel af kijken wat voor vorm je lippen hebben. Natuurlijk wel logisch dat je het moet knippen want je niet iedereen heeft de zelfde lippen.  
Wat mij betreft vind ik het niet zo'n succes. Misschien dat ik het vaker moet oefenen dat zou nog een goed kunnen. 

Dan maar eens snel eraf halen. Snel eraf halen dacht ik. Maar de uitvoering duurde iets langer. Het is vrij lastig om van je lippen te krijgen. Ik heb goed moeten schrobben met een makeup doekje maar ook met mijn nagels. 
Ik zou het dus echt niet aanraden. Het zou eventueel wel leuk zijn voor carnaval. 

Heeft iemand van jullie ook wel eens liptatoo's gebruikt? ik ben benieuwd.

Liefs Laura

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

© A blog about..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena