dinsdag 24 februari 2015

DIY makeup opruimbakjes

Halloooi iedereen.


Ik weet het, ik weet het. Ik ben er een tijdje tussenuit geweest. Ik moet mij eigenlijk even diep gaan lopen schamen. Ik heb het momenteel best druk met mijn stage waardoor ik helaas niet toe kom aan de blog. Ik weet het dat dit geen goed excuus is. Maar ik ga weer goed mijn best doen! 

Vandaag heb ik voor jullie een handige DIY.Ik was mijn kamer aan het opruimen en kwam tot een goed idee. Ik ben altijd aan het rommelen met watten staafjes of mascara's en andere makeup dingen die ik veel en vaak gebruik. 

Nu had ik nog een aantal spulletjes liggen wat het opruimen een stuk makkelijker zou maken. 

Wat heb je allemaal nodig?
- Wattestraafjes of andere makeup
- oude bakjes, of oude verpakking bakjes

Het is echt super simpel nu. Misschien wel te simpel maar goed. Nu pak je de wattenstaafjes. En je propt ze eigenlijk gewoon in het bakje en tadaaa opgeruimd. 


Hier zie je dat ik de wattenstaafjes in mijn oude makeup reinigings bakje doe.


En tadaaaa hier is het resultaat. Het is niet het mooiste potje maar ik vind het serieus best leuk staan. Ook als je meerdere van die potjes hebt hoe leuker het zal staan.

Zoals je al ziet heb ik er al meerdere gemaakt. Ook nog een goede tip, Mocht je nou grote dingen hebben zoals mascaras en kwasten zoals je ziet. Een oude mok of beker staat ook super leuk en gezellig! 

Dit waren mijn tips om je makeup leuk en makkelijk op te ruimen. Hopelijk hebben jullie hier wat aan. Mochten jullie het ook gebruiken laat het weten! 

Liefs Laura! 


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

© A blog about..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena