dinsdag 2 december 2014

Mijn wintersport avonturen.

Halloooi! 

De winter komt er langzaam weer aan. Dat betekend natuurlijk wintersport! Ik ski al ongeveer vanaf mijn 3e levensjaar. Ik heb voor jullie dan ook een hoop wintersport foto's verzameld om met jullie te delen. Ga er lekker voor zitten hier komen ze! veel kijk plezier. 


2000

Dit was een van de eerste jaren dat ik echt ging skieen, in zwiterland. Wij hadden altijd een huisje in zwitserland. En daar gingen wij ieder jaar heen. Nu de foto's van links naar rechts;
Foto1:  De les was afgelopen en we mochten mee gaan skieen met papa en mama. natuurlijk moest ik even het moddelleke uit hangen.
Foto2: Onderweg naar de piste kwamen we deze grote sneeuwpop tegen. We stopte en we moesten natuurlijk op de foto.
Foto3: Even samen met papa op de foto met een mooie achtergrond.
Foto4: In de skiles. dit vond ik altijd super leuk. 
Foto5: Een avond in de vakantie gingen we uiteten. We kregen een ijsje. En mama zei altijd handjes op de rug, kijken met de oogjes. En ik luisterde altijd goed zoals je op de foto kan zien.
Foto6: Ook deze foto is in de les gemaakt. 

2001

Ook dit jaar gingen wij naar Zwiterland. 
Foto1: Even een pauze tijdens het skieen. Samen zaten mijn zus en ik te smullen van een lekker bord spagettie. Zo aan mijn snoetje te zien was ik al aardig moe. vanaar dat ik denk ik een beetje chagie kijk. 
Foto2: Ook dit jaar moesten wij even met papa op de foto. Zelf vind ik dit een super leuke stoere foto. 
Foto3: Oma was deze winter ook naar zwitersland gekomen. Die ging ook wel een mee ons uit de les halen of om te kijken. Even een totaal plaatje van de dames. Altijd leuk! 
Foto4: Samen met papa in de lift! 

2002


Foto1: Klaar om naar de piste te gaan. En natuurlijk moest ik zelf mijn skie's dragen. Want dat was stoer. Dit ging een beetje ongemakkelijk. Maar het is me gelukt. 
Foto2: Samen met oma een boekje lezen. 

2005

Even een stapje verder in de tijd. 
Foto1: Er was veel sneeuw gevallen. Natuurlijk maakte we hier gebruik van. Dolle pret dat we hadden. 
Foto2: Doordat er zoveel sneeuw was gevallen moest de trap worden schoon gemaakt. Even papa helpen natuurlijk.
Foto3: Ook hier waren wij leuk met de sneeuw aan het spelen. 
Foto4: Wachten op de leraar.
Foto5: Natuurlijk was ik de snelste, en moest ik wachten op de rest. Een ideaal rust momentje.
Foto6: Van al dat vele skieen raak je natuurlijk uitgeput en lag ik al lekker vroeg in me bedje.

2006

Foto1: Vroeg onderweg naar zwitsterland. Nu even wat slaap inhalen
Foto2: Klaar om te gaan skieen. 
Foto3: Even een rust momentje. 
Foto4: Na het skieen lekker thuis aandachtig tekeningen en puzzels maken. 

2007


Hier gingen we naar oostenrijk. Niet zomaar, Maar voor de 75e verjaardag van mijn lieve oma met heel de familie. 
Foto1: Actie foto! 
Foto2: Kerstavond
Foto3: Tijdens een lekkere pauze, daar hoort natuurlijk een foto bij. 
Foto4: Medaille behaald met mijn neefje tijdens de lessen.
Foto5: Samen met mijn lieve neef in de twee persoons stoeltjes lift.
Foto6: Ook hier hadden we lekker een rust pauze.
Foto7: In de gondel naar de pistes.
Foto8: Hier in oostenrijk hadden ze lekker luxe liften met verwarming waar ook 6 personen in konden. 
Foto9: Samen met mijn neef en zijn toemalige vriendin op de foto! 

2008

Ook dit jaar gingen we weer met de familie naar oostenrijk.
Foto1: Even poseren voor de foto.
Foto2: Al voor een lange tijd wou ik snowboarden uitproberen en daar ging ik.
Foto4: Samen met mijn nicht op de foto die net terug kwam van het lesgeven. 
Foto5: Uitrusten is ook heel belangrijk. en daar maakte ik ook goed gebruik van. 

2009

Ik kan helaas niet alle foto's van deze collage beschrijven. Maar ik ging rodelen, samen met mijn lieve oma op de foto, pauzes houden en naar het afskieen van mijn neefje kijken. Ook hoorde hier een mooie kerst avond bij waarbij ik een mooie jurk aan mocht.

2011

Hier gingen we weer gezellig met het gezinnetje naar Zwiterland.
Foto1: even tijd voor een lekkere spagettie als lunch. 
Foto2: Hier in zwiterland hadden we geen afwasmachine, Afwassen hoort er dus helemaal bij. 
Foto3: Daar stond ik dan boven op de berg. Te genieten van het mooie uitzicht. 

2012



Foto1: Skie's aan klikken en gaan! 
Foto2: Ik zat al helemaal klaar.
Foto3: Natuurlijk even een trucje laten zien. 

2013

Ook hierbij kan ik door de hoeveelheid foto's niet bij iedere foto een beschrijving geven. Maar dat jaar mocht een goede vriendin van ons mee. Wat super gezellig was! 


Dit is heel mijn wintersport avontuur door de jaren heen. Hopelijk hebben jullie genoten.
gaan jullie ook altijd op wintersport?

Lots of loveee 
Laura Punte 

2 reacties:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet het nog als de dag van gisteren!!!
    Wat leuk om het zo allemaal weer eens terug te zien en dan ook hoe jezelf zoooo verandert bent👍😄

    BeantwoordenVerwijderen

Zoeken in deze blog

© A blog about..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena