dinsdag 18 november 2014

Fotografie op school

Hallooooi People!


Vandaag weer een artikel van mij. Ik was aan het rond neuzen op mijn laptop totdat ik leuke foto's tegen kwam van een school project op school. We moesten voor het vak beeldbeschouwing portret foto's maken. En daar zijn redelijk veel foto's uitgekomen. Kaylee en ik hebben veel lol gehad in het maken van deze foto's. Ben je benieuwd? lees dan gelijk verder. 


we zijn eerst begonnen om met een muur als achtergrond foto's te gaan maken. Hier zijn de foto's met een muur als achtergrond


We vonden dit toch wel saai worden en zijn vervolgens naar de animatieruimte bij op school gegaan. Waar ook een greenscreen aanwezig was. We kwamen hier aan en we waren niet de eenige met dit leuke idee. Namelijk Dirk Ties en Vic waren hier ook foto's aan het maken. We hielpen elkaar en we hebben veel gelachen. 



Natuurlijk gingen kaylee en ik even op een trapje zitten kijken hoe de jongens bezig waren. Ondertussen maakte ze ook foto's van ons en schoten wij in de slappen lach. Dit leverde natuurlijk leuke beelden op. 

We vonden het greenscreen saai worden, en besloten met licht en kleur te spelen. Dit leverde leuke maar ook apparte foto's op. 



We hebben een leuk les uur gehad en veel gelachen. Met leuk resultaat. 
Ik ben benieuwd wat jullie van de foto's vinden. Laat het weten in de reacties.

En tot volgende keer! 
Lots of loveee 
Laura

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

© A blog about..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena