dinsdag 4 november 2014

review | Essence Gel Nails At Home glitter topcoate

Halloooi! 

Tijdje terug had ik van mijn zus Anne. Zo maar een lakje gekregen. Niet zomaar een lakje. Maar een Gel lakje. Natuurlijk was ik hier super blij mee en moest het proberen. En wil het dolgraag aan jullie laten zien. Veel kijk plezier! 



Het is niet een gewoon lakje, dat had ik al verteld. Het is een gellakje. En toevallig heb ik een LED lamp. Ik was al een tijd van alles aan het uitproberen om mijn gel lak langer te laten zitten. Toen kwam een vriendin van mij aan die ook gel nagellak zet. Met de tip om je nagels inplaats van 10 sec of 60 sec. Je nagels eens 120 sec (2 min.) onder de lamp te houden. Zo gezegt zo gedaan.

De structuur van het lakje vond ik niet fijn lakken. Het was een heel erg stroperige lak. Het was zelf zo stroperig dat je het niet gelijk aan kon aan brengen. Dat betekende dus veel hobbels en bobbels in je lak. Mmmh, beetje jammer. Maar ik ging door. Want ik wou hem graag testen voor jullie. Ik had eerst met een gewoon kleurtjes gellak mijn nagels gelakt nu kon ik gaan beginnen met het glitterlakje.
Met moeite had ik het eenigzins een beetje recht erop gekregen. Nu onder de lamp. Spannend! Ik had ze 120 sec onder de lamp gedaan ik haalde ze eruit. Het zag er recht uit. Nou dacht ik bij mezelf het is toch goed gekomen. Nu de topcoat voor de zekerheid er nog over heen. Dat ging allemaal goed gelukkig. Ik haalde het plaklaag eraf. Maar helaas toch nog een paar bobbels.



Zoals je zit heb ik de glitters niet super goed op foto gekregen. Maar gelukkig zie je ze wel. Op de foto's zie wel glitters maar een paar. In live heb je redelijk veel glitters.

Wat ik van de lak vond. Ik vind het een heel mooi lakje. Wat ik dus minder vind is de structuur van het lakje. Als het iets dunner was was het net iets makkelijker aanbrengen. Ook vind ik dat de lak goed hard word en niet inkrimpt wat ik bij andere review had gezien. Ik ben er heel tevreden over.

Laat weten wat jij van dit lakje vind in de comments!

Lots of loveee
Laura! 

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

© A blog about..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena