woensdag 5 november 2014

My shoe story

Halloooi! 

Weer een ander onderwerp als normaal. Vandaag heb ik al mijn schoenen op een rijtje gezet. Ik hou dan ook van schoenen en ik vind het leuk om schoenen te kopen. Ik kan dan ook wel zeggen dat ik al een aardige collectie heb verzameld. Ik wil dan ook in dit artikel met jullie delen welke schoenen ik graag draag. Veel plezier! 


Ik ga mijn schoenen presenteren doormiddel van ze op merk te laten zien. Ook ga ik erbij wat leuks bij vertellen! 

 New Balance.
Ik was vorige zomer op vakantie in Thailand. En iedereen zag daar rond lopen in New balance. En ik werd er al verliefd op. Ik was niet alleen verliefd in thailand maar ook al in nederland. Maar ik twijfelde. Op een avond dus in Thailand liepen we op de markt en ik dacht Fack it, ik doe het gewoon.


Allstars.
Dit is denk ik een van me grote liefdes als het om schoenen gaat. Deze schoenen draag ik dan ook regelmatig. Maar dat is natuurlijk wel te zien. De blauwe zijn niet niet meer super blauw. Ik heb ze dan al een aantal jaar en dat stralen ze ook uit. Ook mijn witte allstars draag ik regelmatig. Je kan eigenlijk wel zeggen dat ik er in woon. Deze heb ik iets minder lang als mijn blauwe, ik denk ongeveer een jaartje. En nu hoor ik je afvragen waarom zijn ze nog wit. Nouu, dat komt omdat ik ze regelmatig in de was doe of in een emmer met bleekmiddel. Natuurlijk worden ze niet meer spierwit als toen ik ze kocht. 





♥ Vans.
Ook heb ik vans in mijn collectie. Persoonlijk ben ik niet zo heel fan van vans. Op de linker foto zien jullie mijn eerste paar vans. Ik heb die inmiddels al een lange tijd. ze zijn dan ook helemaal uitgezakt en lelijk geworden. Op de tweede foto zie je mijn 'nieuwe' vans die jullie in dit artikel lezen waneer ik ze kocht en waar ze nog mooi wit waren. Wel ben ik van de slip on helemaal fan. Ik deed ze aan en ze zaten perfect. Sinds dien ben ik helemaal fan van slip on. 




♥ La Strada 

Deze schoenen heb ik deze zomer gekocht. Ik ging op dat moment toen ik ze kocht voor hele andere zomer schoenen naar de winkel. Maar die bleken ze niet in mijn maat te hebben. Toen viel mijn oog op deze schatjes. Ik was opslag verliefd en heb ze gekocht. 





♥ Ugg Austalia

Uggs mijn grote liefde. Deze boots of sloffen hoe mensen ze ook wel eens noemen. Vind ik goddelijk zitten. Rechts zien jullie mijn eerste paar. Deze kocht ik 3 jaar gelden. En nog zitten ze super fijn. Op de linkse foto zie je mijn nieuwste. Ofja nieuwste, Ik heb ze inmiddels al 1 jaar. En nog steeds ben ik er hartstikke blij mee, en draag ik ze met veel liefde. 



♥ Timberlands

Deze stoere boots heb ik 2 jaar geleden toegevoegd aan mijn collectie. Ik zal al een tijdje te twijfelen of ze wel zou kopen. En nogsteeds draag ik ze met veel plezier. Ze zijn een beetje stug als je ze net aan hebt maar als je ze eventjes aan hebt worden ze weer lekker soepel. Ook zijn deze boots super fijn en handig voor de wintersport. 




♥ Marcs

Dit waren mijn eerste boots, ofja eerste. Ik had ze gekocht voor dat ik timberlands kocht. Ik zag ze en ik dacht ja die lijken op timberlands en ze zijn goedkoper. Ook zijn ze heerlijk warm want ze zijn licht gevoerd met een soort van wol achtig. Ook zijn deze wel iets stoerder. Zoals je kan zien draag ik ze regelmatig en zijn ze al aardig vies. Maarja dat krijg je als je een spooktocht in de blub. 



Birkenstock

Deze slippers. Ze zien er soms uit als oma slippers. Maar ik vind ze heerlijk zitten. De blauwe rechts, Die heb ik gekocht voor mijn reis naar Thailand. Het is daar gemiddeld iedere dag 35 graden en wauw dus niet iedere dag all stars aan doen. Ook wou ik geen simpele badslippers aan omdat dat slecht voor je voeten is. En omdat ik schoenen aan moet met zooltjes. Besloot ik birkenstocks te kopen omdat daar een goed voetbed in zit en heerlijk lopen. 



Silvain Heach

Deze schattige slippertjes heb ik afgelopen zomer gekocht. Ik heb ze gekocht bij Latenzo Fashion & lifestyle. Ik zag ze en ik dacht ik moet ze hebben en heb ze toen ook gekocht. 



Havianas

Heerlijke simpele badslippers. Deze slippers hebben mijn ouders in hun vakantie voor mij en voor mijn zus mee genomen uit spanje! 



Ugg Australia

Ook heb ik van het geliefde merk Ugg sleehakken. Deze schatjes heb ik nou ongeveer 3 jaar. En dit zijn de eenige hakken waar ik een hele dag op kan lopen. Ze zitten dan ook gewoon echt goddelijk! 

Dit was mijn hele schoenen verzameling. Ik ben er zeker trots op! wat vonden jullie ervan? wat is jullie favoriete schoen of laars of slipper? laat het weten in de comments.

Lots of love 
Laura

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

© A blog about..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena