dinsdag 14 juli 2015

My life in snapchat #3



Vandaag eindelijk weer een artikel van mij. Het is inmiddels alweer een tijdje geleden dat ik een artikel online had gezet.  Maar nu het vakantie is, wat veel tijd betekend. Komen er weer een hoop leuke artikelen online voor jullie!

Deze week heb ik voor jullie My life in snapchat versie 3 alweer. In deze serie laat ik verschillende foto's zien. Die ik onlangs op snapchat heb gemaakt. In My life in snapchat #1 vertelde ik dat ik een grote snapchat fanaat ben. En ik moet zeggen dat dat een stuk verminder is. Het maken van snapchats is en blijft altijd leuk. Maar er zijn nu vaker momenten waar het maken van snaps het niet echt toe laat. Of dat ik zo naar me zin heb of dergelijke dat ik het vergeet. Oeps, kan gebeuren. Het is geen ramp. Er zijn genoeg foto's die wel zijn opgeslagen en om aan jullie te laten zien. Mocht je de 2 vorige artikelen nog niet gelezen hebben. Klik dan op de onderstaan de linken.

My life in snapchat #1

My life in snapchat #2

♥ Imke en ik maakte ons klaar. Om een avondje op stap te gaan.
♥ Hier stonden wij in de club waar we heen gingen. Namelijk club Epic in tilburg. We genoten van een lekker biertje.
♥ Creatief doen met aquarelpotloden.
♥ Een masker uitproberen die ik een tijdje terug kocht op de Beautyglossparty


♥ Het event waar ik naar uitkeek. Intents. Het was eindelijk zo ver!
♥ Inmiddels had ik al veel festivalbandjes verzameld.
♥ We waren op intents festival, waar meiden rond liepen met een like stempel ding. En ik werd zoals je ziet geliked.
♥ Samen gezellig met Fleur op de foto.


♥ De week na intents was het zo ver. Ik werd geopereerd. Mijn keelamandelen werden verwijderd. Wat op oudere leeftijd geen fijne operatie is.
♥ Dat betekende veel ijs eten. Mama had minion ijs gekocht. Helaas mocht ik alleen waterijs eten.
♥ De week na de operatie had ik veel pijn. En betekende het ook dat ik goed met een coolpack moest koelen om de zwelling te laten slinken.
♥ Mijn zus ging een weekendje weg en had nieuwe 4D snoepjes meegenomen. Die moest ik even uit testen natuurlijk, zodra ik weer kon eten.


♥ Een week na de operatie was Groots met een zachte G. Het ging al iets beter en ik kon gelukkig mee. Ik mocht Imke meenemen, het was echt genieten met een grote G!
♥ Hier een kiekje van het podium. Het was geweldig ondanks ik niet mee kon bléren en bier drinken.
♥ In een van de laatste dagen van school gingen we op excursie naar het HKU en samen met Kaylee konden wij starbucks niet overslaan.
♥ De dag van de excursie was het super heet. Ik had een playsuite van mijn zus geleend.


♥ Het was community festival op school, waar StukTv kwam draaien.
♥ In de laatste weken, het project afronden.
♥ Klaar om te gaan skeeleren met Eileen.
♥ Het was weer een keer belachelijk heet in nederland. En besloot met een aantal vrienden te gaan zwemmen bij de groene wellen. Het openlucht zwembad bij ons in het dorp. Onder het genot van een lekker koud biertje!


♥ De laatste schooldag was aangebroken. En we hadden iets laat in de middag georganiseerd met de klas. Dus beloot ik smiddags met Imke te gaan lunchen bij bagels & beans.
♥ Het was tijd voor het klassenuitje. We hadden besloten om te gaan chillen bij onze mentor. Die woonde in een oud klooster in Den bosch waar een open ruimte beschikbaar was.
♥ Samen met inja op de foto!
♥ En met mert op de foto! Het was een geslaagd avondje. En zijn nog met een paar uit de klas en onze mentor in een kroeg iets gaan drinken. Een leuke afsluiting van het school jaar.

Dit waren voor deze keer mijn snapchats van afgelopen tijd. Ik heb veel verschillende dingen gedaan. Leuke en minder leuke dingen. Al met al ben ik tevreden en geniet ik met volle teugen van het lekkere weer. En van de vakantie natuurlijk.
Hebben jullie al leuke vakantie plannen gemaakt? Laat het weten in de comments.

Liefs Laura

1 reacties:

Zoeken in deze blog

© A blog about..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena