dinsdag 26 mei 2015

Review | Lipstick Beautygloss party

Hallo allemaal,

Vandaag voor jullie een review. In de goodiebag van de beautyglossparty zat deze lipstick. Veel plezier met deze review. 

Na lang zoeken ben ik er nog niet achter van welk merk deze lipstick is. Vanaf het moment zag dat ik de lipstick uit de goodiebag halde vond ik hem al heel mooi. En was gelijk enthousiast om voor jullie deze lipstick te reviewen.



Het is en lief zachte roze kleur. Het is een wel een wat romige kleur. Wat ik vooral merkte bij het op doen.  Hij is verpakt in een simpele zwarte verpakking met een doorzichtige dop. Er staat dan ook geen duidelijk merk op.


Zoals je ziet is de lipstick heel romig van structuur. Ik kwam daarbij in problemen met aan het aanbrengen van de kleur. De lipstick schoof heel veel waardoor het moeilijk was om het egaal aan te brengen en waardoor het er niet mooi uit zag. Sorry alvast voor mijn on ge waxte bovenlip. Het was even niet anders.  Ik vond het zeker jammer dat de kleur niet goed verdeelde over mijn lippen. Want anders zou het zeker een mooie kleur zijn geweest.


Hier het totaal plaatje, Je ziet hier dat de kleur subtiel is. Vanaf een afstand zie je dat het helemaal niet vervelend is dat de lipstick niet goed verdeeld is over mijn lippen. Het is nu zelfs een mooie lipstick. En kan erbij zeggen dat ik heel blij ben met dit product.

Ik zou dit product ook zeker aanraden!

Liefs Laura

2 reacties:

Zoeken in deze blog

© A blog about..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena