dinsdag 12 mei 2015

Review | Dr. Van der hoog Sensational sea algae.

Vandaag heb ik voor jullie een review. Een masker artikel kan je het ook noemen. Een week geleden heb ik vier maskers gekocht. Een van die maskers is Sensational Sea Algae.

Omschrijving Dr. Van der Hoog. 
Een sensatie uit de zee en een verfrissend cadeautje voor je huid. Bescherm je huid tegen vrije radicalen dankzij antioxidanten en de zoutwater blauw alg spirulina. Bovendien kent het algenextract een hydraterende en voedende werking. Je huid voelt weer zacht en gereinigd aan. Voor een oceaanfrisse uitstraling! 

Omdat de klei indroogd, heeft het masker een intents reinigende en voedende werking. 





Ingrediƫnten
  •  
Aqua, Kaolin, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Isopropyl Isostearate, Spirulina Platensis Extract, Oryza Sativa Bran Oil, Allantoin, Helianthus Annuus Seed Oil, Enteromorpha, Glycerin, Sodium Cetearyl Sulfate, Parfum, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Tocopherol, CI 77288, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin. 


Gebruik
Breng het masker met een dunne laag aan op je gezicht. Hoe dikker de laag, hoe langer het duurt voordat deze indroogt. Het gebied rondom de ogen en mond vrijhouden. Nu kun je heerlijk 20 minuten onspannen! Spoel dan het hard geworden masker met lauwwarm wat er af. Nadeppen met lotion. Voor een optimaal resultaat verwen je zelf wekelijks met dit luxe masker. 

Op de eerste foto heb ik het masker aangebracht. Zo eigenwijs als ik ben, had ik het masker er vrij dik op gesmeerd. Zoals de beschrijving op het masker beschijfd. Hoe dikker het er opzit hoe langer je moest wachten. Helemaal niet erg. Ondertussen besloot ik lekker in bad te gaan. Een ideaal ontspannen avondje. Na dat het erop zat begon het lichtelijk een beetje te tintelen. Een heerlijk gevoel. Na een aantal minuten hielt het tintelen op en kon ik volop genieten.

Na ongeveer 45 minuten later was het masker helemaal ingedroogd. Af en toe brokkelde er ook stukjes af. Mijn bad was ook koud geworden en besloot het masker er af te halen. Ik pakte een washandje die maakte ik met lauw warm water nat. En begon voorzichtig met beleid het masker eraf te halen. Het was eenvoudig en het ging er gemakkelijk af.

Het masker was er af. Een heerlijk gevoel. Namelijk door dat het masker was ingedroogd begon het een beetje te jeuken. Dan is het vrij lastig om er af te blijven. Maar goed, mijn huid straalde weer goed. De oneffenheden was verdwenen en mijn huid had een mooie natuurlijke glans. Ik ben blij met het resultaat. Het was een fijn masker. Als mijn andere maskers op zijn zou ik hem zo nog een keertje aanschaffen.

Dit masker is op de webshop van Dr. van der Hoog verkrijgbaar voor  2,29 .  
Ik raad dit masker zeker aan, als je van puur ontspanning houd en tot rust wilt komen met een stralende huid als eindresultaat. 

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

© A blog about..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena