vrijdag 8 mei 2015

Plog | Beautygloss party 18+

hallo allemaal!

Zoals jullie in voorgaande artikelen hebben kunnen lezen. Zijn wij Kaylee en ik naar de beautygloss party geweest. Dit was natuurlijk een super leuk event! We hadden al ongeveer een half jaar van te voren kaartjes besteld. En we hadden er dan ook super veel zin in. Persoonlijk vond ik het wel een beetje spannend. Er kwamen veel bekende youtubers die ik al een tijdje volg. Ook zou ik nu echt mijn idool zien. Mascha. Ik volg ze al een aantal jaar en het zou super gaaf zijn om ze in het echt ze zien!

Eerst moesten we nog naar school die dag. Vanuit school zouden we gelijk de trein naar Amsterdam pakken. Dat betekende dat we dus ook al gekleed zoals het thema naar school moesten. Het thema was Shine like a star. Dat hield in dat ik in me glitter top naar school ging. Ik shinede al helemaal. Gelukkig hadden we een korte dag tot 12.45 uur.  We konden nu op ons gemak naar het station lopen vanuit school. Nu even nog wat eten en hoppa daar gingen wij. We kwamen rond kwart over 2 aan in Amsterdam. Het was nog te vroeg om al in de rij te gaan staan. Hadden we bij ons zelf bedacht. We besloten nog eerst even lekker de stad in te gaan. Even leuke winkels kijken die wij in Tilburg niet hebben. We begonnen bij Forever 21. En gingen vervolgens naar Topshop en Urban outfitters. We hadden tegen ons zelf gezegd dat we ons gingen inhouden met shoppen. Want we gingen naar de beautygloss party. We gingen de stad uit. Kaylee met een leuk jurkje en ik met een croptop. Allebei iets dus!

Nu moesten we de locatie nog gaan vinden. Nu weet ik van mezelf dat ik niet zo'n held ben met de weg zoeken. Maar kaylee wist gelukkig een beetje de weg in amsterdam. Maar zonder dat we er erg in hadden stonden we al voor het gebouw. Beurs van Berlage, dit was de locatie van de beautygloss party. We waren nogsteeds wel redelijk vroeg en we besloten even culinair te gaan eten bij de mc donanlds.

Nu was het toch echt de tijd om te gaan. We liepen richting de party. En er stonden al een aantal meiden te wachten.

Na ongeveer een uurtje gewacht te hebben mochten we naar binnen over de roze loper!

Toen we binnen kwamen hingen we onze jassen op en kregen we een glaasje spraakwater. Haha! een shotje met Mojito. Mmh dat was lekker!
Deze meneer samen met een paar andere deelde het spraakwater uit. Ze maakte een aantal grappen en we konden weer door. haha! jaa dat was leuk.

We kwamen in de grote zaal. Daar stond ook het podium. En het eerste wat we deden is een selfie maken.

Het grappige was dat er bij het podium een groot scherm hing. Als je op social media een foto postere met de #BGparty2015 was deze te zien op het scherm. Wij zijn ook een keer voorbij gekomen. Super leuk!

Er waren een aantal dingen wat we konden laten doen. Onder andere je nagels. Nu was de rij nog niet zo groot en over een half uur begon de opening. Nog genoeg tijd om onze nagels te laten doen. Onze nagels waren mooi gelakt door sally hansen en we gingen alvast een plekje zoeken bij het podium voor de spetterende opening.

Wij hadden een mooi plekje weten te veroveren. We stonden echt recht langs het podium. Schuin langs de dj boot. Waar super vet het Beautygloss logo op gemaakt was. Het zag er echt schitterend uit. Ondertussen was er een dj aan het draaien. En zag tussendoor al mascha, giel en gregor al klaar staan. Giel van StukTv kwam op. Hij was de hosted van de avond. Ik vond dat hij het goed en leuk had gedaan!
Voordat mascha opkwam werd er een filmpje van mascha aangezet. Ze liet de producten zien die aanwezig waren. Een soort inleidende video. Voor mij begonnen de kriebels al wel een beetje op te lopen. Hier stond Giel te wachten. En had ik een mooi moment om snel een foto te maken.

Nu kwam er en nummer op. Ik weet zo niet welk nummer het was. Toen kwam mascha op gelopen en werden de kannonen met gouden slierten afgeschoten. Het was echt heel vet. En Mascha was zo mooi! Eindelijk zagen we dan ons idool!

Hier een foto gemaakt door de Crew van de beautygloss party! Het was zo'n adembenemend moment!
Vanaf dit moment gingen we alle stands af! SHOPPEEEH.! Iig dat dachten we. Eerst ging TPFY optreden. Deze jonge meiden zongen echt geweldig. Na dat hun hadden opgetreden Nu konden we echt gaan shoppen. We besloten eerst langs benefit tegaan en onze wenkbrauwen te laten waxen door een professioneel team.  En wauw, wat waren hun hier goed in. Mijn wenkbrauwen waren nu eindelijk in een mooi vorm.
We liepen de stand uit en we kwamen Diana van D is for Dazzle en Rutger van Furtjuh tegen. Nauurlijk wouden wij even op de foto!
♥ Met Diana van D is for Dazzle


♥ Nauutlijk moest ik nog met Rutger op de foto

♥ We gingen langs bij Big Bazar. Bij deze stand konden we op de foto gaan. Met de foto doe je gelijk mee aan een winactie.


♥Eindelijk met Mascha en Gregor op de foto! We zaten dat op dat moment ze het niet druk hadden. En er stond nog geen rij. Dit was onze kans. Ze zijn echt heel lief!

♥ Een van de mensen die wij wekelijks volgen is Frances!


♥ Anna Nooshin was natuurlijk niet te missen!

♥ Giel was deze avond de hosted van Mascha. Ik kende hem al van StukTv en ik als 'Fangirl' wou ik op de foto.

Het was echt een heel leuk event. En heb heel erg genoten. We hebben onze idolen ontmoet en dat alleen al was geweldig. We haalde onze goodiebag op.  Klik hier om de review te lezen wat er in de goodiebag zat als je benieuwd bent. Ben je benieuwd wat ik geshopt heb klik hier voor mijn shoplog en klik hier voor de shoplog van Kaylee.
Ik zou volgend jaar zo weer gaan. Ik heb het erg naar mijn zin gehad. En kaylee ook.

Ben jij ook naar de beautygloss party geweest? Laat het weten in de comments.
Liefs Laura

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

© A blog about..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena