dinsdag 6 januari 2015

Plog | Feestend het nieuwe jaar in!

Hallooooi allemaal! 

Happy new year everybody! 

Het was weer Nieuwjaar. Een van de leukste dagen van het jaar. Ook ik ging dit jaar feestend het nieuwe jaar in. En heb een superleuke jaar wisseling gehad. Ik ga jullie vandaag mijn avontuur vertellen en laten meegenieten. 


♥ Op oudjaarsdag ben ik gezellig naar mijn schoonfamilie geweest. Ik bleef daar eten. Mijn vriend en zijn vader hadden samen heerlijk stoofvlees met zelf gesneden friet gemaakt. Ook had mijn vriend twee vrienden van hem uitgenodigd en zijn zus had twee vriendinnen uitgenodigd en haar vriend. Een grote gezellige boel. We hebben met z'n alle heerlijk gegeten. Na het eten zijn we leuke spelletjes gaan doen. Onder andere het drankspel Kingze. We hebben dus veel gelachen. Het was ondertussen 22.00 uur. Ik hou van holland was begonnen. Dit konden we natuurlijk niet missen. We keken gezellig ik hou van holland onder het genot van lekkere hapjes die Fleur had gemaakt samen met haar vriendinnen. 
foto 1: natuurlijk moeten we ook een groepsfoto hebben. van links naar rechts: Stijn, Stietse, Bob, Esther, Fleur, Amy en ik.
Foto2: Ik wou natuurlijk met mijn vriend op de foto.
Foto 3: Van de dames wouden we ook een groepsfoto
♥ Het was al 23:00 uur. Ik werd opgehaald door een goede vriend. Ik had afgesproken om met een stel vrienden naar de NYE party van 't plein te gaan. We gingen eerst nog bij Thom iets drinken. Daar hebben we ook de jaarwisseling gehad. Daar was het een grote gezellige dikke boel. Bij hun was ook Carnavals vereniging Beterbier, Het was dus gezellig druk. Een groot feest. We wenste iedereen een gelukkig nieuwjaar en dronken champagne. Ook staken de jongens mooi en knallend vuurwerk af. Nu was het inmiddels al 01:00 uur geworden. Tijd om naar 't plein te gaan. Want Matsoe Matsoe kwam draaien en die wilde we niet missen. De jongens vonden hem niet zo goed, dus besloten later te gaan als ons. Zo gezegt liep ik samen met Anne, Fleur en Natasha richting het plein. Ondertussen had stijn en zijn vrienden ook besloten gezellig naar het plein te komen. Dus die kwamen ook gezellig wat later aan en feesten gezellig mee. We hebben hard staan schreeuwen bij matsoe matsoe ondanks ik hem zelf niet heel goed vond draaien. Maar het was wel super gezellig. En daar gaat het nou eenmaal om. Verder hebben we heel veel gedanst en gelachen. En het was inmiddels al 06:00 geworden toen we besloten naar huis te gaan. 


Foto1; Het was 00:00 uur en ik moest een selfie maken met Natsasha.
Foto2: Even natuurlijk MatsoeMatsoe op de foto zetten.
Foto3: Een selfie met Fleur in het plein!

Ik heb zoals je kan lezen, een super leuke jaarwisseling gehad. De dag na de jaarwisseling was iets minder want wie alcohol drinkt kent het wel. volgens mij was ik niet de enige die last had van een kater. Maar het was het allemaal waard na een top avond. 

Hopelijk hebben jullie ook een goede jaar wisseling gehad.

Lots of love 
Laura  


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

© A blog about..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena