dinsdag 23 december 2014

Selfie - Time with Laura #1

Hallooooi allemaal!


Vandaag ga ik het met jullie hebben over selfies. Omdat ik vaker Nouja vaker heel vaak te horen krijg. Dat ik veel nog heel veel selfies maken. En dan voornamelijk op de app Snapchat. Niet iedereen is hier bij mee. Maar ik vind het leuk dus ik ga lekker stug door. Ik moet wel zeggen dat ik me de laatste tijd in hou met snapchat. 


Ik heb dus door de tijd heen al een aardige verzameling selfies gemaakt. Vandaag is het de tijd om ze te laten zien. Nouja niet allemaal maar wel veel van mijn collectie. Heel veel kijk plezier. Enne lachen mag! 

In het artikel van vandaag pak ik dan ook hele oude selfies. In volgende artikelen die nog gaan komen. laat ik meer foto's zien. Ik heb hier voor gekozen zodat de artikels niet idioot lang gaan worden en jullie meer kijk plezier hebben. 




















hopelijk hebben jullie genoten van mijn grote dosis selfies! 
Tot vrijdag

Lots of love 
Laura

1 reacties:

  1. Een adviesje>: controleer nog eens wat je opschrijft, want er staan hier echt veel grammaticale fouten in.
    "Dat ik veel nog heel veel selfies maken."

    Maar verder leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Zoeken in deze blog

© A blog about..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena