dinsdag 9 december 2014

Shoplog | Sinterklaasavond

Hallooooi! 

afgelopen vrijdag was het zover. Wat voor de kleinere kinderen een heel belangrijke avond is. Het was sinterklaasavond. Ook dit jaar was het weederom een leuke gezellige avond. We hadden het gezellig met het gezinnetje samen gevierd. 

Natuurlijk heb ik van mijn cadeaus leuke foto's gemaakt voor jullie. Heel veel kijk plezier! 




♥ ik kreeg het boek, Kleurplaten voor volwassenen. Jahaa je leest het goed. Kleurplaten. Dit zijn niet zomaar Kleurplaten maar platen van een bekende tekenaar Harma van der Ros. Het is op speciaal tekenpapier gedrukt zodat je met allerlei teken materiaal kan kleuren. 

♥ Ook kreeg ik op een leuke creatieve manier een tegoed bon, oftewel een bijdrage voor een paar nieuwe schoenen. Dit is dus een pump van chocolade. Heerlijk. 



♥ Daarnaast kreeg ik deze heerlijk ruikende bodymelt van Lush. Dit is een bodymelt in de vorm van een engel. Onder deze engel zit een laag met mooie goude glitters. Deze bodymelt heet; Snow Angel. 


♥ Daarbij kreeg ik twee leuke informatieve boekjes van lush. Hier staan leuke collecties in van lush met een leuke beschrijving erbij. heel intressant. 


♥ Ook lag deze heerlijke delicatessen tussen mijn cadeautjes. Deze snoepjes komen uit het schattige snoepwinkeltje Tum Tum in Den bosch. 

♥ Deze lakjes zaten ook tussen de pakjes. Dit zijn stuk voorstuk mooie lakjes. Het zijn bijzondere kleuren. vooral de meest linkse en de meest rechtse. Ik ben er super blij mee. 


♥ Ook kreeg ik deze heerlijke luxe chocolade letter van Chocolaterie Albert in udenhout. 

♥ En tot slot lag dit lieve kleine cadeautje als verrassing voor de deur. Waar ik natuurlijk super blij mee ben! 

Zoals je kan zien ben ik goed verwend. En ben ik heel erg blij met al mijn cadeau's. 
Hebben jullie ook een leuke sinterklaas gehad? en vieren jullie kerst of sinterklaas? Of misschien wel allebei? laat het weten in de reacties.

Lots of lovee 

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

© A blog about..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena