woensdag 22 oktober 2014

Shoplog Birthday presents!

Halloooooi,


Om nog even in de verjaardags sfeer te blijven. Ga ik nog even door. Zoals jullie in het artikel van gisteren hebben gelezen, Was ik afgelopen vrijdag jarig. En was is nou een verjaardag zonder cadeautjes. Juist. Ook ik heb leuke cadeautjes gekregen en die ga ik vandaag aan jullie laten zien. Dit zijn allemaal cadeautjes die ik van vrienden heb gekregen maar ook van mijn familie! Ga er lekker voor zitten, pak wederom een lekker kopje thee met wat lekkers en geniet! 






♥ Deze 3 Cadeaus heb ik van mijn lieve ouders gekregen, Een samsung galaxy s 4, een douche pakket en een nagemaakte flugel van chocolade waar ik helemaal happy mee ben! Dankjewel papa en mama! 


♥ Toen kreeg ik dit schattige tasje van Lieve Kaylee! met natuurlijk een lieve kaart. In dit tasje zaten 4 mooie nagellakjes, een lipstick en een lippenbalsem. Leuk kaylee bedankt! 




♥ Ook kreeg ik van Fleur deze bioscoopbon. Deze gaat zeker binnenkort van pas komen! Dankjewel!



♥ Toen kreeg ik van de beste vriendin van mijn zus, Deze fashionCheque. Totaal niet verwacht maar wel super leuk! Dankjewel Natasha!





♥ Mijn peettante was ook nog gezellig eventjes langs gekomen en bracht deze lekkere bodylotion en deze cadeaubon mee! Ook hier ben ik heel erg blij mee. dankjewel tante hilde!

Zoals je kan zien ben ik goed verwend, En ben echt super blij met alle cadeaus die ik heb gekregen! allemaal super bedankt!

Lots of Loveeee
Laura ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

© A blog about..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena